woensdag 26 januari 2011

Face in the mirror

Het resultaat van mijn 4 beelden. Ik ben tevreden over het resultaat en vind het echt bij mij passen.


De sessie en opdracht van Bart en Marianne hebben mij ook de nodige boost gegeven. Na de kerstvakantie zat ik echt in een muzisch dipje.
Ik had het gevoel dat mijn werk op school druppels op een hete plaat waren. Nu zie ik ook in dat dit niet echt het geval is en dat ik er echt toe doe. Ik merk dat aan de kinderen die enthousiast aan een opdracht beginnen en die trots hun resultaat komen tonen. Ik merk het aan collega's die tips vragen en luisteren naar mijn zorgen.
En ik merk het aan mezelf. Ik sta op met, ga slapen met en droom van muzo. In mijn hoofd regent het ideeën, soms groot, soms heel klein. En nu heb ik ook weer de nodige energie om er iets van te maken!

1 opmerking:

  1. Ik vind jouw portret ook echt heel boeiend.
    Hopelijk kan de muzische weg jou verder inspireren en motiveren!!!

    BeantwoordenVerwijderen