woensdag 6 april 2011

Hoe ziet mijn toekomst eruit?

Vandaag mocht ik functioneringsgesprek bij mijn directie. Ik keek er eigenlijk naar uit omdat ik het met hen wou hebben over mijn toekomst op de school na de muzocoach opleiding. Voor hen was het geen vraag of ik mijn rol als muzocoach zou opnemen, maar hoe ik dat zou doen. Dat was een aangename verrassing!
We waren het alle drie over eens dat een geleidelijke aanpak nodig zou zijn. Om de leerkrachten te motiveren, plan ik op het einde van het schooljaar 'verwen vriendje'. Een opdracht waarbij de leerkrachten elkaar een maand lang moeten verwennen, zonder zich kenbaar te maken aan hun 'verwen vriendje'. Met zo'n opdrachtjes willen dan volgend jaar verder aan de slag om binnen 2 jaar er echt vollen bak in te vliegen. Zo krijg ik ook de tijd om te groeien als muzojuf en als muzocoach.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten